wtorek, 6 marca 2012

s2








12 komentarzy:

  1. wiesz, że jesteś piękna?

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo subtelne zdjęcia..bardzo lubię

    obserwujemy? :)

    http://ashewants.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam Ciebie właśnie taką... delikatnie piękną, z tymi dużymi oczami.. kiedyś Tu zaglądałam.. dawno temu, to u Ciebie pierwszy raz usłyszałam Lykke Li i zapoznałam się z jej twórczością, by potem móc się zakochać w jej głosie :D nawet znalazłam u Ciebie swojego bloga, dawnego bloga [ szeptyulotnychchwil ]

    Ciesze się że znów Tu trafiłam :-*

    pięknie fotografujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przemiło mi, ze wrocilas, i ze z tego powrotu jestes zadowolona.. Ciesze się, ze zaraziłam Cię(nieswiadomie) muzyką Lykke Li :)

      dziękuję, tulę mocno!

      Usuń
  4. Ostatnia fotografia jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. jest grono osób, które muszę (pragnę) sfotografować, zanim umrę ostatecznie.
    tak, Ty też jesteś w tym gronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zaskoczona
      czym sobie zasluzyłam na tę przyjemne słowa?

      Usuń
  6. zdjęcia są cudne...

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń