niedziela, 14 sierpnia 2011



Zasady:
- Skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie 7 rzeczy
 - nominuj 16 innych cudownych bloggerów
(nie można nominować bloggera, który Wam przyznał nagrodę)
 - napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji

7 rzeczy o mnie: 
1. Jestem(byłam) nieprzyzwoicie ruda od ponad 3lat, czas na zmiany więc wrócę do blondu.
2. Noc to moja inspiracja, ucieczka, ostoja i przyjaciółka.
3. Często tłumię w sobie negatywne emocje, nieczęsto można mnie zobaczyć naprawdę złą.
4. Marzę i naiwnie wierzę, ze moje marzenia się spełnią.
5. Dużo planuję, mało realizuję.
6. Mam cechy władcze, lubię rządzić.
7. Kiedy kocham, kocham prawdziwie.

Z początku nie wiedziałam, ze przebrnę przez 7 rzeczy, a gdy dochodziłam do końca okazało się, ze zbyt mało podpunktów otrzymałam.

A nominuję wszystkich, którzy mnie obserwują(16 nieznacznie przekraczają)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz