wtorek, 19 kwietnia 2011

będę wciąż

Jeśli miałabym Ci powiedzieć jak Cię lubię, to nie zdołam. To niewykonalne. Bardziej niż wiosnę. Bardziej niż ciastko z kremem. Nawet bardziej niż wiersze Lipskiej. Bardziej niż chłodne noce na parapecie spędzane. Nie opiszę tu tego, bo wiem, ze nie dam rady. Bo nie ma słów by wyrazić moją wdzięczność. Nie ma takich głosów co wyśpiewałby mój zachwyt na Twoją potęgą. Nie ma gwiazd, które dorównałyby Ci jasnością. Żaden ogień nie płonie tak jak moje serce. Żaden uśmiech nie zastąpi mi Twojego uśmiechu. Nic mi Ciebie nie zastąpi.
Bo jesteś jedyny.
A ja Ci dziękuję.
Że jesteś.
Jedyny.

3 komentarze:

  1. Kochanie, to ja Ci dziękuję, szczerze, całym swoim sercem. Bezgranicznie Cię kocham! jesteś najwspanialsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczarowani... Pięknie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń