środa, 18 lipca 2012

44 rolka

zaniedbuje strasznie tego bloga, ja wiem, to nie przez brak czasu czy chęci ale zwykle ne wiem co napisać, poniżej klisza juz 44, jak to szybko leci, Zenita mam od kwietnia '11 a klisz zrobionych 48, co oznacza ze jestem na blogu o 4klisze do tyłu, nie mniej jednak.. dzisiaj głownie zdjecia z tegorocznej Lednicy, musze przyznać, że jechałam tam z ogromnym przekonaniem, ze ta Lednica nic mi nie da, że nie znam ludzi z którymi jadę, ale.. ku mojemu zaskoczeniu było wspaniale, poznałam wielu ciekawych i zaskakujących charakterem ludzi, na samej Lednicy wytańczyłam się, wygadałam i nasmiałam się co niemiara. I pomogło. Tyle energii i radości wokół daje niezłego kopa :) wyjechałam zmęczona ale pełna pozytywnej energii i duchowego szczęścia :)



















9 komentarzy:

  1. piękne zdjecia, aż zachciało mi sie tam być! muszę wybrać się za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę... miałam tam być...
    niestety, nie udało się.. może za rok...

    może tak ma być, że nie ma cię długo na tym blogu, po to by potem zostawić nam tu piękne fotografie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja poznałam sympatycznych ludzi, wyjazd za rok - konieczny! :)

    ever, (M.)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodobał mi się pomysł liczenia klisz! może i ja swoje zliczę ;-) swojego zenita tez mam od kwietnia '11

    OdpowiedzUsuń
  5. O ile pamięć mnie nie myli, jesteś posiadaczką Zenita 12xp. Mam pytanie: czy masz jakieś kłopoty ze światłomierzem? Bo mi cały czas albo zapala się jedna lampka albo druga, bądź nie zapalają się wcale, a żeby zapaliły się obydwie, to już musi być cud. (Zmieniam ustawienia, ale bez skutku.) Też tak masz? Myślisz, że to dobry pomysł, żeby robić zdjęcia nie zwracając uwagi na te diody? Z góry dzięki za odpowiedź. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepraszam z góry za tak wolną odpowiedź ale nie bywałam tu w ogóle. Miałam ten "problem" ale machnęłam na to ręką, robię na wyczucie, poznałam aparat :) Zreszta zenit ma bardzo dużą tolerancję :) od trzeciej kliszy nie patrzę na diodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urocze fotografie, wow 48rolek to już naprawdę sporo - nigdy nie liczyłam swoich

    OdpowiedzUsuń
  8. jedenaste jest genialne, a dwunaste takie pozytywne, na pełnym chillu ;D

    OdpowiedzUsuń